Til arrangementer

Fra potetåker´n til NHL

Samtale, debatt og foredrag
Voksne

Kom og hør Per Eftang fortelle om hvordan boken Blindsonen ble til!

Gratis - ingen påmelding

tir 26. september 2023

Sandefjord bibliotek - Arrangementshjørnet

Fortellingen om Per Eftang begynte i Tjølling. Hvordan kom denne bondesønnen til dit han er i dag? Og hvordan ble boken Blindsonen til?

Politimannen og mentaltreneren Per Eftang har brukt hele sin karriere på å jobbe med mennesker. Han har en helt spesiell observasjonsevne når det gjelder menneskelig adferd og relasjonelle forhold. Boken inneholder en rekke eksempler fra karrieren hans.

Forfatteren blir bokbadet av Inger Henriksen.

Per Eftang er utdannet i Forsvaret og politiet. Han har til sammen 20 års erfaring fra operativ polititjeneste, hvorav ti som innsatsleder. Han har trent verdensmestere, olympiske mestere, ledere og team i nasjonale og internasjonale selskaper.

Inger Henriksen er lokal bokbader- og blogger, også kjent fra "Ingers mikrobibliotek" på Østerøya.

Ansvarlig redaktør: Camilla Svendsen