Lær streetdance på biblioteket!

Kurs og læring
Ungdom

Prøv hip hop på biblioteket! Stokke bibliotek og Åwesome Events inviterer til danseworkshop!

Ung dame med lyse rastafletter, blå genser og grønn bukse poserer med et dansesteg i hiphop-stil foran en mursteinvegg.

Gratis - krever påmelding

man 9. oktober 2023

Stokke bibliotek - Arrangementsrommet

Åwesome Events

Påmelding

Send e-post til:stokkebib@sandefjord.kommune.no

Lær hip hop med en profesjonell danser! Stokke bibliotek og Åwesome Events inviterer ungdommer til danseworkshop. For 7. trinn - 19 år, krever ingen forkunnskaper.

Påmelding: stokkebib@sandefjord.kommune.no

Dansepedagog Susann Ulvang lærer deg grunnteknikker innen hiphop, samt musikalitet og improvisasjon slik at du vil lære deg å bevege deg fritt til musikken. Etter workshopen ønsker vi at du som er med skal kunne ha masse inspirasjon til å danse mer og utforske hiphop som kultur.

Streetdance har sitt opphav som gatedans i Bronx i New York. Dette er dansestiler som baserer seg på improvisasjon/freestyle, basert på grunnteknikker fra de ulike dansestilene popping, hipHop, house og breaking. Danseformene er basert på å utvikle sin egen stil og skape identitet gjennom dansen.