Til digitalt bibliotek

Aviser og magasiner

PressReader

Les aviser fra hele verden.

PressReader logo med grønn bakgrunn. Grafikk.

PressReader gir deg tilgang til aviser fra hele verden på smarttelefon, nettbrett eller PC.

Avisene og tidsskriftene i PressReader vises i fulltekst, identisk med den trykte utgaven, og er tilgjengelige fra utgivelsesdagen. Du har tilgang tre måneder tilbake i tid.

Kom i gang

Du kan få tilgang til PressReader på biblioteket via det trådløse nettverket "Sandefjord Kommune Gjest". Du trenger ikke å opprette en bruker.

Du kan også få tilgang hjemmefra via Bibliofil-appen og bibliotekets nettsider bak innlogging på "Min side". Logg deg inn med brukernavn/passord, klikk på "Digitale tjenester" i venstre marg og klikk deretter på "PressReader". Fortsett videre med å klikke på "Trykk her for å gå til PressReader". Nettsiden vil åpne seg og du har da tilgang til PressReader i 72 timer.

Ansvarlig redaktør: Camilla Svendsen