Samlingen vår

Bok på døra

Vanskelig å komme på biblioteket? Da kan biblioteket komme til deg!

En tekopp på en stabel med bøker. Foto.

Sandefjord bibliotek tilbyr gratis tjenesten “Bok på døra”. Vi kan komme hjem til deg med bøker, lydbøker eller film. Du bestemmer selv hva og hvor mye vi skal ta med. «Bok på døra» er et tilbud til deg som har problemer med å komme deg til biblioteket på grunn av alder, kronisk sykdom eller funksjonsnedsettelse.

For å bestille, ring 33 41 67 60 og spør etter en av bibliotekets “Bok på døra”-kontakter.

Hver sjette uke kommer vi for å bytte det du har lånt. Denne tjenesten utføres i samarbeid med Frivilligsentralen i Sandefjord, som kjører ut bøkene.

Stokke bibliotek tilbyr tilsvarende tjeneste som i Sandefjord – «Boken kommer». I Stokke er det en av de ansatte som kommer til deg med ønskede bøker, lydbøker eller film. For mer informasjon, ring 33 29 52 20 eller send en epost til stokkebib@sandefjord.kommune.no