Rom og utstyr

Kopiering

Kopier eller skann dokumenter på biblioteket

En printer på et bord. Foto.

Biblioteket har selvbetjent kopimaskin for publikum. Den kopierer både i farge og svart/hvitt, A4 og A3-format, og har funksjoner for forstørring og forminskning. Spesialfunksjoner må låner selv sette seg inn i. Kopimaskinen er satt opp for skanning til PDF-format og mulighet for å sende til e-post. Alle kopier skal betales etter de gjeldende satsene.

Kopi koster kr. 3,- pr A4-side, og kr. 6,- pr A3-side.

Rett kopi

Sandefjord bibliotek gir ikke rett-kopi stempel. Vi henviser derfor til Kopi Partner AS som er lokalisert ved Hjertnespromenaden 17, eller ditt lokale NAV-kontor. Les mer om bekreftelsen på “rett kopi” hos domstol.no

Stokke bibliotek tilbyr rett kopi.

Andebu bibliotek tilbyr ikke rett kopi.

Våre brukere er selv ansvarlige for at rettigheter er klarert i henhold til Lov om åndsverk og at øvrige regler i henhold til norsk lov blir fulgt ved kopiering.