Rom og utstyr

Studieplasser

Her finner du informasjon om studieplassene i Andebu, Sandefjord og Stokke

Briller, Pc og en åpen notatbok. Foto.

Sandefjordbibliotekene tilbyr leseplasser, stille lesesal, studieceller og grupperom. Disse kan ikke bestilles på forhånd, men bookes ved personlig oppmøte.

Studieplasser i Andebu

Det er et begrenset antall leseplasser i biblioteklokalet. Disse er ikke stille leseplasser, og du vil måtte regne med noe støy fra andre bibliotekbrukere.

I andre etasje har biblioteket flere små leserom, som kan lånes etter henvendelse i skranken. Rommene er kun tilgjengelige mandag, tirsdag, onsdag og fredag 08.00-15-30 og torsdag 08.00-19.00.

Studieplasser i Sandefjord

Rundt om i lokalet er det flere leseplasser til fri bruk, både til enkeltpersoner og grupper. Disse er ikke stille leseplasser, og du vil måtte regne med noe støy fra andre bibliotekbrukere.

I første etasje finner du en stille lesesal.

Du finner gruppelesesalen i første etasje, ved siden av ungdomsrommet. Gruppelesesalen er ikke i stille sone, og du vil måtte regne med noe støy fra andre bibliotekbrukere.

Studieplasser i Stokke

Vi har 3 små studierom beliggende ved arrangementsrommet. Her er det plass til maks to. Oppe på messaninen er det et litt større studierom med plass til 4-5. For å bruke studierom må du registrere deg i veiledningen. Dersom du kommer til biblioteket i meråpent tid, vil vi komme innom studierommet og registrere deg når vi kommer på jobb.