Fremtidsfullmakt: har du ett av våre viktigste dokumenter?

Samtale, debatt og foredrag
Voksne

Lær om Fremtidsfullmakt - et dokument som er viktig for alle voksne

Foto av Christine Caspersen, og logoene til Huseierne, Human-Etisk Forbund og Sandefjordbibliotekene

Gratis - ingen påmelding

tor 30. mai

Stokke bibliotek

Fremtidsfullmakt - har du ett av våre viktigste dokumenter?
Hvorfor bør du ha det? Hvordan går du fram?

Distriktsleder for Huseierne i Vestfold, advokat Christine Caspersen, informerer oss om hvorfor dette dokumentet er viktig for ALLE voksne.
Hva kan og bør du gjøre selv? Hvem kan hjelpe deg? Innhold og formaliteter.

Ulykke, demens, hjerneslag, sinnslidelse, eller annen alvorlig helsesvikt kan føre til at du selv ikke kan ivareta egne interesser. Statsforvalteren oppnevner da en verge. Med Fremtidsfullmakt velger du selv hvem som skal være verge for deg, om noe av dette skulle oppstå.

Åpent og gratis arrangement. Arrangør er Human-Etisk Forbund i samarbeid med Stokke bibliotek og Huseierne i Vestfold.