Lær streetdance på biblioteket! (12-19 år)

Verksted og kreativitet
Ungdom

Prøv hip hop på biblioteket! Sandefjord bibliotek og Åwesome Events inviterer til danseworkshop!

Kvinne som poserer i hip hop-stil foran en tagget murvegg. Foto

Gratis - krever påmelding

man 9. oktober 2023

Sandefjord bibliotek - Sandefjord bibliotek

Åwesome Events

Send e-post til:bibliotek@sandefjord.kommune.no

Lær hip hop med en profesjonell danser! Sandefjord bibliotek og Åwesome Events inviterer ungdommer til danseworkshop. For 12-19 år, krever ingen forkunnskaper.

Påmelding: bibliotek@sandefjord.kommune.no

Dansepedagog Susann Ulvang lærer deg grunnteknikker innen hiphop, samt musikalitet og improvisasjon slik at du vil lære deg å bevege deg fritt til musikken. Etter workshopen ønsker vi at du som er med skal kunne ha masse inspirasjon til å danse mer og utforske hiphop som kultur.

Streetdance har sitt opphav som gatedans i Bronx i New York. Dette er dansestiler som baserer seg på improvisasjon/freestyle, basert på grunnteknikker fra de ulike dansestilene popping, hipHop, house og breaking. Danseformene er basert på å utvikle sin egen stil og skape identitet gjennom dansen.