Til arrangementer

Samtale, debatt og foredrag
Voksne
Ungdom

Velkommen til Temakveld om sorg: Hva gjør sorg med oss?

Illustrasjoner av menneskehoder, både gamle og unge, noen i farger og noen uten farger

Gratis - ingen påmelding

tor 7. mars

Stokke bibliotek

Kirkene i Sandefjord

Det er tungt å være alene i sorgen. Sorg kan være smertefullt, slitsomt og krevende. All sorg er unik, men det kan være en hjelp å kjenne seg noe igjen i andre. Kunnskap om sorg kan også hjelpe. Harald Heggernes, psykiatrisk sykepleier i Sandefjord kommune, snakker om hva sorg gjør med oss.

Lise Strandberg, diakon i Sandefjord kirke, presenterer sorggruppetilbudet i kommunen.

Kirkene i Sandefjord i samarbeid med Stokke bibliotek. Musikalsk innslag ved kantor Ahmad Mirzayev. Bibliotekets venner serverer kake og kaffe.

Ansvarlig redaktør: Camilla Svendsen